A toner rendelés szabályai
Egy vállalkozásban, ahol több irodahelyiség van, egyre gyakoribb a több nyomtató megvásárlása. A vétel során gyakran elkövetik azt a hibát, hogy különböző típusú nyomtatókat vesznek, ezzel nagyon megnehezítve a folyamatos munkát.
Amikor már több nyomtató van az irodahelyiségben, ajánlott a toner rendelés menetét egyetlen személyre bízni, mert így mindig lehet valakihez fordulni, ha gond van. Ez a személy nem kötelezően szükséges informatikai végzettséggel rendelkezzen, de egy kis technikai szakértelem azért nem árt.
Ahol több nyomtató van és lehetséges, érdemes hálózatba kötni őket, mert így könnyű adminisztrálni, nincs szükség minden alkalommal a készülékhez menni, az információ begyűjtésért. Az azonos típusú modellek vásárlásának az előnye, hogy ugyanazt a fogyóanyagot használják, így a toner rendelés egyszerre megejthető mindegyiknél egyszerre, nem szükséges több beszállítóval tartani a kapcsolatot. Ezen felül elegendő egy tartalék toner raktáron tartása, hiszen nem valószínű, hogy egyszerre több is meghibásodjon.